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      ロシアはスモレンスクプレーンクラッシュにポーランドの報告を拒否


      russian air traffic controllers gave incorrect and confusing landing instructions to pilots of a plane that crashed , killing poland's president and 95 other people , a polish report said friday - a finding that could further strained ties between the countries t .
      レフカチンスキを運ぶツポレフ154の誤ったと混乱の指示を非難する報告書は、社長レフカチンスキ、95他の人がロシアの航空管制は、パイロットは正しくないと混乱着陸の指示を与えたという殺したロシア2010年の飛行機墜落に2 countriesa磨くのレポートの間に緊張を高めることができるすでに二countries.itの間に緊張関係をテストすることが発見は、ポーランド当局の災害のために唯一のせいにロシア航空委員会のレポートに挑戦 - とスモレンスクの近くに濃霧で飛行機事故に対する責任を回避するための試みとして、ポールを直撃。極が熱心に、2010年4月10日の事故トンクラッシュのよりバランスのとれた絵を期待して、彼らの政府の調査結果を待っていた第二次世界大戦以来最悪の研磨空気の災害で社長、ファーストレディーと高官数十人を殺害している。ポーランドのレポートは、パイロットが飛行機、ツポレフ154トンそれはまた、乗組員の間での協力の欠如を非難し、低速飛行をするのに十分な訓練を受けていたと言って、ポーランド当局との手続き上の責任の多くを置くことを敬遠していません彼らはlow.theメインパイロットは経験の浅いいたと、多くのロシアのスポークだけ乗組員として、彼は困難な状況に圧倒された、レポートのsaid.butそれはロシアの空気を主張しすぎて飛んでいたパイロットに警告自動地形警告システムへの反応トラフィックコントローラは、ツリーをクリッピングし、t研磨手数料墜落する前に研磨面は、瞬間を信じていたのパイロットよりも約60メートル(200フィート)より低い約飛んでいたことが判明トンポーランドの研究者を非難することもあったロシアの航空管制は主導だ彼らはもちろんのTそれはmorning.russian私その可視性の欠如に貢献し、ロシアの滑走路が不十分な照明を持っていたと言われたと信じるにパイロット
      warsaw - polish defence minister bogdan klich resigned after a damning report into last year's air crashed in russia that killed then-president lech kaczynski , prime minister donald tusk said on friday t the report indicted the armed forces , saying the crew of kaczynski's plane were ill-trained and ill-prepared .
      ワルシャワ(ロイター) - 政府報告書は、ポーランドの大統領レフカチンスキ、95人を殺して、昨年ロシアに墜落した軍用機の乗組員によるエラーおよびネグレクトの連祷をchronicled後研磨防衛大臣はBogdan klichは金曜日に辞任した。
      report blaming incorrect and confusing instructions for the tupolev 154 carrying lech kaczynski could increase tensions between the two countriesa polish report into the 2010 plane crash in russia that killed then-president lech kaczynski and 95 others says russian air traffic controllers gave pilots incorrect and confusing landing instructions , a finding that could test already strained ties between the two countries.it challenges a russian aviation commission report that put sole blame for the disaster on polish officials – and struck poles as an attempt to avoid any responsibility for the plane crash in heavy fog near smolensk.poles have eagerly awaited their government's findings , hoping for a more balanced picture of the crash t the accident on 10 april 2010 , killed the president , first lady and dozens of senior officials , in the worst polish air disaster since the second world war.the polish report does not shy away from putting much of the blame on polish officials and procedures , saying the pilots had had insufficient training to fly the plane , a tupolev 154 t it also blames a lack of co-operation among the crew and a slow reaction to an automatic terrain warning system that warned pilots they were flying too low.the main pilot was inexperienced and , as the only crew member who spoke much russian , he was overwhelmed by the difficult conditions , the report said.but it insisted russian air traffic controllers were also to blame t polish investigators found that the polish plane was flying about 60 metres (200 feet) lower than the pilots believed in the moments before it clipped a tree and crashed t the polish commission said the russian air traffic controllers led the pilots to believe they were on course t it said the russian airstrip had insufficient lighting , contributing to a lack of visibility that morning.russian investigators said in january that the polish pilots faced undue pressure from political officials to try to land in thick fog – a sensitive issue t they said a polish air force general who had alcohol in his blood entered the cockpit and pressured the pilots to risk a dangerous landing.but the polish commission says it did not find evidence of such pressure and that the pilots were not actually trying to land when they clipped the tree t they had abandoned one landing attempt and were circling the area to try to determine whether they should make another attempt , it says.kaczynski and his delegation were on their way to honour some 22,000 polish officers killed during the war by stalin's secret police in the katyn forest massacres.at first it seemed the accident had helped poland and russia heal some of their historic differences t an outpouring of russian sympathy was met with much gratitude.but the russian report again strained relations t poles remain bitter about the katyn massacres , the soviet union's occupation of poland's eastern half during the war and moscow's domination of poland during the cold war.polandeuroperussiaplane crashesair transportguardian.co.uk
      レフカチンスキを運ぶツポレフ154の誤ったと混乱の指示を非難する報告書は、社長レフカチンスキ、95他の人がロシアの航空管制は、パイロットは正しくないと混乱着陸の指示を与えたという殺したロシア2010年の飛行機墜落に2 countriesa磨くのレポートの間に緊張を高めることができるすでに二countries.itの間に緊張関係をテストすることが発見は、ポーランド当局の災害のために唯一のせいにロシア航空委員会のレポートに挑戦 - とスモレンスクの近くに濃霧で飛行機事故に対する責任を回避するための試みとして、ポールを直撃。極が熱心に、2010年4月10日の事故トンクラッシュのよりバランスのとれた絵を期待して、彼らの政府の調査結果を待っていた第二次世界大戦以来最悪の研磨空気の災害で社長、ファーストレディーと高官数十人を殺害している。ポーランドのレポートは、パイロットが飛行機、ツポレフ154トンそれはまた、乗組員の間での協力の欠如を非難し、低速飛行をするのに十分な訓練を受けていたと言って、ポーランド当局との手続き上の責任の多くを置くことを敬遠していません彼らはlow.theメインパイロットは経験の浅いいたと、多くのロシアのスポークだけ乗組員として、彼は困難な状況に圧倒された、レポートのsaid.butそれはロシアの空気を主張しすぎて飛んでいたパイロットに警告自動地形警告システムへの反応管制は、それが木をクリップして研磨手数料はロシアの航空管制が主導言ったトンクラッシュ前の研磨面は、瞬間を信じていたパイロットよりも約60メートル(200フィート)低く飛んでいたことが判明トンポーランドの研究者を非難することもあった彼らはもちろんのTそれはmorning.russian私その可視性の欠如に貢献し、ロシアの滑走路が不十分な照明を持っていたと言われたと信じるにパイロット
      warsaw (reuters) - polish defense minister bogdan klich resigned on friday after a government report chronicled a litany of errors and neglect by the crew of the military plane that crashed in russia last year killing poland's president lech kaczynski and 95 others .
      レフカチンスキを運ぶツポレフ154の誤ったと混乱の指示を非難する報告書は、社長レフカチンスキ、95他の人がロシアの航空管制は、パイロットは正しくないと混乱着陸の指示を与えたという殺したロシア2010年の飛行機墜落に2 countriesa磨くのレポートの間に緊張を高めることができるすでに二countries.itの間に緊張関係をテストすることが発見は、ポーランド当局の災害のために唯一のせいにロシア航空委員会のレポートに挑戦 - とスモレンスクの近くに濃霧で飛行機事故に対する責任を回避するための試みとして、ポールを直撃。極が熱心に、2010年4月10日の事故トンクラッシュのよりバランスのとれた絵を期待して、彼らの政府の調査結果を待っていた第二次世界大戦以来最悪の研磨空気の災害で社長、ファーストレディーと高官数十人を殺害している。ポーランドのレポートは、パイロットが飛行機、ツポレフ154トンそれはまた、乗組員の間での協力の欠如を非難し、低速飛行をするのに十分な訓練を受けていたと言って、ポーランド当局との手続き上の責任の多くを置くことを敬遠していません彼らはlow.theメインパイロットは経験の浅いいたと、多くのロシアのスポークだけ乗組員として、彼は困難な状況に圧倒された、レポートのsaid.butそれはロシアの空気を主張しすぎて飛んでいたパイロットに警告自動地形警告システムへの反応トラフィックコントローラは、ツリーをクリッピングし、t研磨手数料墜落する前に研磨面は、瞬間を信じていたのパイロットよりも約60メートル(200フィート)より低い約飛んでいたことが判明トンポーランドの研究者を非難することもあったロシアの航空管制は主導だ彼らはもちろんのTそれはmorning.russian私その可視性の欠如に貢献し、ロシアの滑走路が不十分な照明を持っていたと言われたと信じるにパイロット
      a polish report finds that russia was partly to blame for the air crash last year which killed then-polish president lech kaczynski and 95 others .
      レフカチンスキを運ぶツポレフ154の誤ったと混乱の指示を非難する報告書は、ロシアが当時のポーランド大統領レフカチンスキ、95他の人がロシアの航空管制は、パイロットは正しくないと混乱着陸の指示を与えたという殺したロシア2010年の飛行機墜落に2 countriesa磨くのレポートの間に緊張を高めることができるすでに二countries.itの間に緊張関係をテストすることが発見は、ポーランド当局の災害のために唯一のせいにロシア航空委員会のレポートに挑戦 - とスモレンスクの近くに濃霧で飛行機事故に対する責任を回避するための試みとして、ポールを直撃。極が熱心に、2010年4月10日の事故トンクラッシュのよりバランスのとれた絵を期待して、彼らの政府の調査結果を待っていた第二次世界大戦以来最悪の研磨空気の災害で社長、ファーストレディーと高官数十人を殺害している。ポーランドのレポートは、パイロットが飛行機、ツポレフ154トンそれはまた、乗組員の間での協力の欠如を非難し、低速飛行をするのに十分な訓練を受けていたと言って、ポーランド当局との手続き上の責任の多くを置くことを敬遠していません彼らはlow.theメインパイロットは経験の浅いいたと、多くのロシアのスポークだけ乗組員として、彼は困難な状況に圧倒された、レポートのsaid.butそれはロシアの空気を主張しすぎて飛んでいたパイロットに警告自動地形警告システムへの反応トラフィックコントローラは、ツリーをクリッピングし、t研磨手数料墜落する前に研磨面は、瞬間を信じていたのパイロットよりも約60メートル(200フィート)より低い約飛んでいたことが判明トンポーランドの研究者を非難することもあったロシアの航空管制は主導だ彼らはもちろんのTそれはmorning.russian私その可視性の欠如に貢献し、ロシアの滑走路が不十分な照明を持っていたと言われたと信じるにパイロット
      report blaming incorrect and confusing instructions for the tupolev 154 carrying lech kaczynski could increase tensions between the two countriesa polish report into the 2010 plane crash in russia that killed president lech kaczynski and 95 others says russian air traffic controllers gave pilots incorrect and confusing landing instructions , a finding that could test already strained ties between the two countries.it challenges a russian aviation commission report that put sole blame for the disaster on polish officials – and struck poles as an attempt to avoid any responsibility for the plane crash in heavy fog near smolensk.poles have eagerly awaited their government's findings , hoping for a more balanced picture of the crash t the accident on 10 april 2010 , killed the president , first lady and dozens of senior officials , in the worst polish air disaster since the second world war.the polish report does not shy away from putting much of the blame on polish officials and procedures , saying the pilots had had insufficient training to fly the plane , a tupolev 154 t it also blames a lack of co-operation among the crew and a slow reaction to an automatic terrain warning system that warned pilots they were flying too low.the main pilot was inexperienced and , as the only crew member who spoke much russian , he was overwhelmed by the difficult conditions , the report said.but it insisted russian air traffic controllers were also to blame t polish investigators found that the polish plane was flying about 60 metres (200 feet) lower than the pilots believed in the moments before it clipped a tree and crashed t the polish commission said the russian air traffic controllers led the pilots to believe they were on course t it said the russian airstrip had insufficient lighting , contributing to a lack of visibility that morning.russian investigators said in january that the polish pilots faced undue pressure from political officials to try to land in thick fog – a sensitive issue t they said a polish air force general who had alcohol in his blood entered the cockpit and pressured the pilots to risk a dangerous landing.but the polish commission says it did not find evidence of such pressure and that the pilots were not actually trying to land when they clipped the tree t they had abandoned one landing attempt and were circling the area to try to determine whether they should make another attempt , it says.kaczynski and his delegation were on their way to honour some 22,000 polish officers killed during the war by stalin's secret police in the katyn forest massacres.at first it seemed the accident had helped poland and russia heal some of their historic differences t an outpouring of russian sympathy was met with much gratitude.but the russian report again strained relations t poles remain bitter about the katyn massacres , the soviet union's occupation of poland's eastern half during the war and moscow's domination of poland during the cold war.polandeuroperussiaplane crashesair transportguardian.co.uk
      レフカチンスキを運ぶツポレフ154の誤ったと混乱の指示を非難する報告書は、社長レフカチンスキ、95他の人がロシアの航空管制は、パイロットは正しくないと混乱着陸の指示を与えたという殺したロシア2010年の飛行機墜落に2 countriesa磨くのレポートの間に緊張を高めることができるすでに二countries.itの間に緊張関係をテストすることが発見は、ポーランド当局の災害のために唯一のせいにロシア航空委員会のレポートに挑戦 - とスモレンスクの近くに濃霧で飛行機事故に対する責任を回避するための試みとして、ポールを直撃。極が熱心に、2010年4月10日の事故トンクラッシュのよりバランスのとれた絵を期待して、彼らの政府の調査結果を待っていた第二次世界大戦以来最悪の研磨空気の災害で社長、ファーストレディーと高官数十人を殺害している。ポーランドのレポートは、パイロットが飛行機、ツポレフ154トンそれはまた、乗組員の間での協力の欠如を非難し、低速飛行をするのに十分な訓練を受けていたと言って、ポーランド当局との手続き上の責任の多くを置くことを敬遠していません彼らはlow.theメインパイロットは経験の浅いいたと、多くのロシアのスポークだけ乗組員として、彼は困難な状況に圧倒された、レポートのsaid.butそれはロシアの空気を主張しすぎて飛んでいたパイロットに警告自動地形警告システムへの反応トラフィックコントローラは、ツリーをクリッピングし、t研磨手数料墜落する前に研磨面は、瞬間を信じていたのパイロットよりも約60メートル(200フィート)より低い約飛んでいたことが判明トンポーランドの研究者を非難することもあったロシアの航空管制は主導だ彼らはもちろんのTそれはmorning.russian私その可視性の欠如に貢献し、ロシアの滑走路が不十分な照明を持っていたと言われたと信じるにパイロット
      warsaw - polish defence minister bogdan klich resigned after a damning report into last year's air crashed in russian air that killed then-president lech kaczynski , prime minister donald tusk said on friday t the report indicted the armed forces , saying the crew of kaczynski's plane were ill-trained and ill-prepared .
      ワルシャワ(ロイ政府報告書は、ター) - ポーランドの国防相はBogdan kli、95て、昨年chが大統領レフカチンスキtを殺しだけでなく、たロシアの昨年の飛行機墜落事故への手厳しい報告後に辞任、首相ドナルド牙は、カチンスキの飛行機の乗組員は、しつけの悪いだったと言って、金曜日トン軍を告発レポートによるとと準備不足。
      warsaw (reuters) - polish defense minister bogdan klich resigned on friday after a government report chroniclipped a litany of errors and neglect by the crew of the military plane that crashed in russia last year killing poland's president lech kaczynski and 95 others .
      ワルシャワ(ロイター) - 政府報告書は、ポーランドの大統領レフカチンスキ、95人を殺して、昨年ロシアに墜落した軍用機の乗組員によるエラーおよびネグレクトの連祷をchronicled後研磨防衛大臣はBogdan klichは金曜日に辞任した。
      Generated 2011-8-5_0:18





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