The headlines of a newspaper on this page were generated automatically by a computer program.
このページのコンテンツは コンピュータプログラム で自動的に作成されています。
JAPANESE MAIN RSS feed RSS feed
updatenews @ hr.sub.jp
本システムについて





WORLD

BUSINESS

SPORTS

TECHNOLOGY

社会

政治

国際

経済

テクノロジー

スポーツ

エンターテイメント

科学
twitter hashtag summary
twitter trend
speech separation
large number Retweet
talking summarization
alarming description

real time translation turndown translation
      Electronicials Cleared for Toyota Acceleration


      a us government probe into safety problems at japanese automaker toyota found no electronic flaws to account for reports of sudden , unintentional acceleration , officials said tuesday .
      トヨタの安全性の問題にオバマ政権の調査は、t、政府の調査官は、火曜日の問題の唯一の既知の原因は、以前のリコールで修正された機械的な欠陥は、輸送部門をtていると言いましたが突然、意図しない加速およびその他の安全問題の報告を考慮していない電子の欠陥を発見エンジニアによる支援.. 。
      トヨタの安全性の問題にオバマ政権の調査は、t、政府の調査官は、火曜日の問題の唯一の既知の原因は、以前のリコールで修正された機械的な欠陥は、輸送部門をtていると言いましたが突然、意図しない加速およびその他の安全問題の報告を考慮していない電子の欠陥を発見エンジニアによる支援.. 。
      the obama administration's investigation into toyota safety problems found no electronic flaws to account for reports of sudden , unintentional acceleration t sand other safety problems t government investigators said tuesday the only known cause of the problems are mechanical defects that were fixed in previous recalls t the transportation department , assisted by engineers .. .
      the us government tuesday said electronic flaws were not to blame for causes of unintended acceleration in toyota vehicles , which had forced the japanese automaker to recall eight million cars .
      我々政府の火曜日は、電子の欠陥が日本の自動車メーカーは800万台をリコールを余儀なくトヨタ車の予想外の加速の場合の責任はなかったと述べた。
      我々政府の火曜日は、電子の欠陥が日本の自動車メーカーは800万台をリコールを余儀なくトヨタ車の予想外の加速の場合の責任はなかったと述べた。
      engineers from nasa took part in a 10-month investigation into cause of unintended acceleration in toyota vehicles and found that electronics were not to blame t dean reynolds details all the findings of the long-awaited report t t .
      我々政府の火曜日は、電子の欠陥が日本の自動車メーカーは800万台をリコールを余儀なくトヨタ車の予想外の加速の場合の責任はなかったと述べた。
      a u.s t government investigation into toyota safety problems found no electronic flaws to account for reports of sudden , unintentional acceleration t its key finding: most incidents appeared to be caused by driver error .
      NASAからのエンジニアは、トヨタ車の急発進の原因に10ヶ月間の調査に参加し、電子機器は待望のレポートTTのすべての結果をトンディーンレイノルズの詳細を非難していなかったことがわかった。
      the obama administration's investigation into toyota safety problems found no electronic flaws to account for reports of sudden , unintentional acceleration and other safety problems t government investigators said tuesday the only known cause of the problems are mechanical defects that were fixed in previous recalls t the transportation department , assisted by engineers .. .
      NASAからのエンジニアは、トヨタ車の急発進の原因に10ヶ月間の調査に参加し、電子機器は待望のレポートTTのすべての結果をトンディーンレイノルズの詳細を非難していなかったことがわかった。
      engineers from nasa took part in a 10-month investigation into cause of unintended acceleration in toyota vehicles and found that electronic flaws were not to blame t dean reynolds details all the findings of the long-awaited reportation t t .
      engineers from nasa took part in a 10-month investigation into cause of unintended acceleration in toyota vehicles and found that electronic flaws were not to blame t dean reynolds details all the findings of the long-awaited reportation t .
      NASAからのエンジニアは、トヨタ車の急発進の原因に10ヶ月間の調査に参加し、電子機器は待望のレポートTTのすべての結果をトンディーンレイノルズの詳細を非難していなかったことがわかった。
      engineers from nasa took part in a 10-month investigation into cause of unintended acceleration in toyota vehicles and found that electronic flaws were not to blame t dean reynolds details all the findings of the long-awaited report .
      我々政府の火曜日は、電子の欠陥が日本の自動車メーカーは800万台をリコールを余儀なくトヨタの株式は、予想外の加速の場合の責任はなかったと述べた。
      我々政府の火曜日は、電子の欠陥が日本の自動車メーカーは800万台をリコールを余儀なくトヨタ車の予想外の加速の場合の責任はなかったと述べた。
      a u.s t government investigation into toyota safety problems found no electronic flaws to account for reports of sudden , unintentional acceleration t its key finding: most incidents appeared to be caused by driver error .
      NASAからのエンジニアは、トヨタ車の急発進の原因に10ヶ月間の調査に参加し、電子機器は待望のレポートTTのすべての結果をトンディーンレイノルズの詳細を非難していなかったことがわかった。
      the caus government tuesday said electronic flaws were not to blame for ucases of unintended acceleration into toyota vehicles , which had forced the japanese automaker to recall eight million cars .
      トヨタの安全性の問題にオバマ政権の調査は、t、政府の調査官は、火曜日の問題の唯一の既知の原因は、以前のリコールで修正された機械的な欠陥は、輸送部門をtていると言いましたが突然、意図しない加速およびその他の安全問題の報告を考慮していない電子の欠陥を発見エンジニアによる支援.. 。
      a us government probe into safety problems at japanese automaker toyota found no electronic flaws to account for reports of sudden , unintentional acceleration , officials said tuesday .
      electronic flaws were not to blame for unintended acceleration into toyota vehicles that forced the japanese automaker to recall eight million cars , a us government probe has found .
      日本の自動車メーカーは800万台をリコールする強制的にトヨタの安全の問題に私たちの政府のプローブは、突然、意図しない加速の報告を考慮していない電子の欠陥を発見し、当局が明らかにした。
      electronic flaws were not to blame for unintended acceleration into toyota vehicles that forced the japanese automaker to recall eight million cars , a us government probe found .
      there is no electronic flaw in toyota vehicles that could cause suddended acceleration , according to a study released today by the department of transportation t t .
      a 10-month government investigation into in toyota vehicles has found that electronic flaws were not to blame for unintended acceleration t sandra hughes reports .
      shares in toyota jump nearly 5% after a us inquiry into reports of unintended acceleration finds no electronic flaws in the company's cars .
      transportation department officials will release the findings of the toyota sudden acceleration investigation today t t .
      Generated 2011-2-10_14:21





blogsphere accumulation         blog