The headlines of a newspaper on this page were generated automatically by a computer program.
このページのコンテンツは コンピュータプログラム で自動的に作成されています。
JAPANESE MAIN RSS feed RSS feed
updatenews @ hr.sub.jp
本システムについて





WORLD

BUSINESS

SPORTS

TECHNOLOGY

社会

政治

国際

経済

テクノロジー

スポーツ

エンターテイメント

科学
twitter hashtag summary
twitter trend
speech separation
large number Retweet
talking summarization
alarming description

real time translation turndown translation
      Watchdog bans Brictish Gas adverts


      但し、asaは示した: 従って視聴者および傾聴者が要求を「帰因させてまずなかったことhomecareの悩み事相談電話が悩み事相談電話サービスにあなたのために[sa] homecare 1年365日そこにある」を考慮したことをどちらの広告も述べなかったし。
      however, the asa stated: neither ad mentioned the homecare helplaine and [the sa] considered that viewers and listeners were therefore unlikely to attribute the claim 'homecare is there for you 365 days a year' to the helpline service .
      そして彼は何時間が週末か公休日の間に急派された、設計するか言重点を置いた: 去年イギリスのガスエンジニアはだけ土曜日および日曜日にセントラル・ヒーティングの故障に五十万の訪問をした。
      and he stresponsed how many times engineers had been dispatched during weekends or public holidays, saying: last year british gas engineers made half a million visits to central heating breakdowns on saturdays and sundays alone .
      それに答えて、スコットのboose、イギリスのガスのセントラル・ヒーティングの心配の専務理事はほぼ5,000,000人の顧客に、homecareのサービスによって提供された心の安らぎを言った。
      in response, scott boose, managing director of central heating care at british gas, said the homecare service provided peace of mind to nearly five million customers .
      asaは言ったイギリスのガスが彼らのエンジニアが出動に同日出席することを保証できなかったことを理解したことを。
      the asa) said it understood that brictish gas could not guarantee that theither engineers would attend a call out on the same day .
      Generated 2009-1-10_17:2





blogsphere accumulation         blog