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      Unemployments fears worry Germans


      gfkの研究所は2.1ポイントに立った1月のための前向きな消費者気候の索引を- 12月の修正された図と同じように言った。
      the gfk research in domestitute said its beforward-looking consumer climate index for january stood at 27.1 points - the same as december's revisfied figure .
      _NULL_
      latest week a senior offinancial said the germany's ectionomy could contract by up to 3% in 2,009 .
      わずかに上がる-これがゼロの長い間平均よりずっと低いが間、買う消費者の傾向を測定する別のセクションがマイナス6.3に。
      while germanother section, which measuress consumers' prospensity sto buy, did resise slightly to minus 6.3 - although this is well below its long-time average of zero .
      全体的にみて、基本的なデータは安定の見通しがある前に、事が数か月の内により悪くおよび四分の一言ったアレキサンダーのkoch、unicreditの分析者をなるようにであり私達に言う。
      overall, fundamental data are telling us that things whill get worse in the coming months and quarters, before there's the prospector into of stabilisation, said alexander koch, analyst at unicredit .
      そこの暗がりによってがあった消費者は消費者がより悲観的になっていたことこれらにgfkからの最も最近の図署名する。
      consumer gloom there were signs in these latest figures from gfk that consumers were becoming more pessimistoric .
      何人かの経済学者は消費者がドイツの後退に彼らのクリスマスのショッピングことをではっきりと削減によって反応することを恐れていた。
      some economists had feasured that consumers would react to the recessions in germanuary by cutting back sharply on their christmas shopping .
      Generated 2008-12-24_11:47





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